kwietnia 28, 2011

cd.♥

Szaleje za tobą! - Tymbark ;****

- Musisz przyjechać, potrzebuje pomocy! - Co się stało ? - Mój miś jest w praniu i nie mam z kim spać, a jestem pewna że dzisiejszej nocy wielkie potwory wyjdą z szafy i będą chciały mnie zjeść. ; )
-kocham cię .- coo ?- w google sobie wpisz jak nie rozumiesz 

Marzę o kolorowych trampkach , w czarną kratkę i pomalowane miłością . ♥ 

Szła ciemną uliczką spanikowana w nocy, gdy zauważyła, ze ktoś za nią idzie przyspieszyła kroku, lecz ten ktoś nie dawał za wygraną.Nagle poczuła, ze ktoś ją łapie za rękę, już miała krzyczeć lecz usłyszała: - To ja kochanie już nic Ci nie grozi. Ona jak małe przestraszone dziecko wtuliła się w Niego. 

Uwielbiam w Tobie to, że to Twoje 'coś', które każda dziewczyna w Tobie widzi, jest tylko moje, tylko dla mnie.. 

bo Ty otworzyłeś mi drzwi do miłości.. ; *


Uwielbiam, gdy idąc miastem ze słuchawkami w uszach, rozmyślam o Tobie, a odtwarzacz spośród ponad 500 piosenek losuje akurat tę, przy której wyznałeś mi miłość. 

Teoretycznie miała na niego wyjebane ,
ale praktycznie to przegryzała wargi gdy ktoś wypowiedział jego imię </3

- Co robisz ?
- Odpisuję na sms'a.
- W środku nocy ?!
- Nie moja wina, że tęskni.

Zrobię dla Ciebie wszystko.

- Nie trzeba wszystko.

- Tylko co ?

- Tylko mnie kochaj ! 

wywróżył mi Ciebie kapsel z Tymbarka . < 3 

- Kocham cię.- fajnie.

 

 

1 komentarz:

Hirithil pisze...

bardzo fajny blog.
Dodam się do obserwatorów i regularnie będę pisać komy :D
Zapraszam na hirithil.blogspot.com