października 12, 2011

cd.!♥

nie palę . Nałogowo żuję gumę balonową . Nie piję, ale uwielbiam colę light. Nie przeklinam , ale uwielbiam , mówić slangiem . Nie noszę szpilek ,ale kocham trampki . Nie jestem dziwką, ale potrafię kochać .

Ja chcę być tylko szczęśliwa ! Kurcze , czy tak wiele wymagam od życia ?

cała ulica błyszczała uśmiechem tego typa. ♥

-Jakie masz hobby, mała? -Na marginesach spamowanie twojego imienia, duży! -Ile już masz takich kartek? -Pytasz chyba ile zeszytów

'potknęłam się na Twoim spojrzeniu.'

Nigdy nie chciałam być najlepsza. Po prostu wystarczająca dla Ciebie.

gdy przytulił mnie po raz pierwszy, oprócz motylków w brzuchu, poczułam bezpieczeństwo, którego tak bardzo mi brakowało. 

nie muszę być pod wpływem alkoholu, aby stanąć na balkonie w środku nocy i zacząć krzyczeć do nieba, jak bardzo Cie kocham.

Ciemne oczy i uśmiech tak słodki , że powinni tego zabronić 

zakochać się można nawet w osobie której wcześniej się nie lubiło . poprzez spojrzenie w oczy . . . moc spojrzenia wszystko zmienia ! ;*

` każdego dnia obiecuję sobie, że już jutro zapomnę. i tak codziennie..I znów się pojawiasz..<33
 
kochała tak by nikt o tym nie wiedział . lecz kochała tak mocno jak nigdy .

słowa, które jak amfetamina rozszerzają źrenice.
 
nie będę pierwsza mówić cześć, ani uśmiechać się na Twój widok. poczuj się tak, jak ja sie czuje cały czas.
 
 
 
"tęskniłem" - jedno, zwykłe słowo - a tak cholernie potrafi uszczęśliwić człowieka.
 
 
 mała , głupia dziewczynka . która da rade bo musi !
 
mówił , że tak bardzo lubi mój uśmiech, lubiłam to.

 
`Emocje są głupie. Raz są, raz ich nie ma. Robią w człowieku zamieszanie, a później w jednej sekundzie znikają bez śladu.`

 w życiu nie można mieć wszystkiego, więc dobrze pomyśl czego chcesz.

- Miałaś nie palić. - Miałeś kochać na zawsze.

najbardziej żałuję , że nie ma lustra , które by odzwierciedlało ludzkie uczucia.

cały problem w tym, że ja jestem TU, a Ty - TAM, i jakoś strasznie nam nie po drodze.

 Niektórzy ludzie są naprawdę głupi. I mają mentalność tłumu. I są głupi.

 Pierwsza książka, pocałunek, ucieczka z domu są zawsze najlepsze.


Powinnam mieć cię w dupie, powinnam.

Brak komentarzy: