listopada 14, 2011

cd.!♥

I ten cholerny brak odwagi , by powiedzieć ci co czuję .

Jeśli ktoś był dla ciebie ważny , nie zapomnisz go . Nie ważne czy był to kochanek , przyjaciel , czy chomik .

Dlaczego taki jesteś ? Taki złośliwy , wywyższasz się , krzywo na mnie patrzysz , taki chamski , wszystko co powiem masz gdzieś ? Przecież dobrze wiem , że taki naprawdę nie jesteś , więc po co to ? Po co ten cały cyrk ? 

Rozkochał, zranił, wyśmiał i nie dał zapomnieć.Czyli skrócona historia większości dziewczyn.

Czasem są takie dni kiedy wszystko cię irytuje . Nawet cisza .

Ty jesteś tylko mój !


Wojna ze mną ? Gratuluję odwagi i współczuję głupoty .



 Uśmiechnął się. Poczułam, że urosłam 2 cm. ♥




 Nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak wiele trudności sprawia mi wdech i wydech bez Ciebie. 



 A dziś jesteśmy tymi ludźmi przed którymi ostrzegali nas rodzice.



Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić. ♥
Była bezsilna. Nie potrafiła mu powiedzieć, że znaczy dla niej więcej niż cokolwiek.

1 komentarz:

Novalis pisze...

zapraszam na ensomheds.blogspot.com opisy są dodawane tak codziennie! ;)