grudnia 11, 2011

cd.!♥

Czasem chciałabym żeby było tak normalnie. Bez żadnego ''ale'', bez żadnego ''gdyby..'' . Żeby po prostu było dobrze. Chociaż raz !

Polej kolejkę za te martwe marzenia, za to co miało być, a nie ma. 


i nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy . są Jego, więc są najpiękniejsze . 


przyjaźń jest wtedy, gdy dwie osoby mają tak samo zryte banie ;D 


W nocy powinno się spać, a nie siedzieć przy oknie z chusteczką higieniczną w ręku i wycierać każdą łze, wypływającą spod czerwonych i opchniętych powiek. 



Nawet Tymbarki są przeciwko mnie przeczytałam na kapselku "Nie oglądaj się za siebie" oczywiście się obejrzałam i co zobaczyłam ? No kurwa Ciebie.


Dziewczyna nigdy nie zakochuje się dla zabawy, pamiętaj 

Nie musze używać siły. Słowami ranię jak nikt.

Nigdy nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym, żegnamy lub przeklinamy mijający dzień.

Dlaczego mama nie może zrozumieć że zamiast krótkich spódniczek, wole dresy.. że zamiast szpilek wolę trampki.. że zamiast towarzystwa dziewczyn, wole towarzystwo chłopców którzy są dla mnie jak bracia.. Mamo zrozum.. Nie zmienię się..!  

Pacierza i wódki nigdy nie odmawiam. Amen.


Baayyyy ;** 

3 komentarze:

Elwirka pisze...

Fajne te opisy ^^

malinowaorbitla pisze...

Heh, jak to czytam po policzkach spływają mi łzy. Ale czy można płakać przez kogoś, dla kogo się nic nie znaczy. Nie wiem. Piszesz prawdę, którą teraz czuję głęboko w sercu, a z którą tak ciężko mi się pogodzić :(

Anonimowy pisze...

Dawno nic nie pisałaś no i uwaliłaś mnie. Wszystko jest albo skopiowane z bestów, albo lu.bie.to Totalnie zawaliłaś sprawę.