grudnia 14, 2011

przyjaźń

Gdyby wszyscy moi przyjaciele chcieliby skoczyć z mostu, ja nie skakałabym z nimi, zeszła bym na dół i próbowałabym ich wszystkich złapać
 
 
 Może i moi przyjaciele gadają z delmą , uciekają przed małym głodem i oglądają Disney Chanel ale to ich kocham . <3
 
 
 
Scooby: Ja też mam odejść?
Kudłaty: Nie… przyjaciele nie odchodzą. 
 

Nasi przyjaciele znają nas, kiedy jesteśmy szczęśliwi. My ich poznajemy w nieszczęściu. 
 
 
 
 
 
Wydaje mi się, że przyjaciele, koledzy czy obcy ludzie z internetu wiedzą o mnie więcej, niż rodzina .. ;p
 
 

przyjaciele na tysiące sposobów potrafią przekształcić moje ograniczenia w atuty i sprawiać, że pogodna i szczęśliwa wychodzę z cienia mojej ułomności.

3 komentarze:

about pisze...

już myślałam, że odeszłaś !! ale mi brakowało tych opisów, nie miałam co wstawiać na fejsa ;c pozdrawiam! about-art-modelina.blogspot.com

Anonimowy pisze...

chodzi mi o ten blog http://po-kolorowych-zakretkach.blogspot.com/2011/12/chodz-przyjebie-ci-causem.html
dałoby sie pisać grubszą czcionką ?
lepiej by sie czytalo ale i tak jest w porządku

Anonimowy pisze...

chodzi mi o ten blog http://po-kolorowych-zakretkach.blogspot.com/2011/12/chodz-przyjebie-ci-causem.html
a dałoby sie pisać grubszą czcionką ?
lepiej by sie czytalo ale i tak jest w porządku