grudnia 18, 2011

Sala samobójców♥

"Szczerze to ja nie rozumiem samobójców, bo żeby żyć trzeba mieć odwagę, a samobójcy to tchórze, tchórze i narcystyczni egoiści, którzy myślą, że wszystko kręci się wokół nich, jak można odebrać sobie najcenniejszy skarb jaki się ma, jak można zrobić sobie to i zrobić to najbliższym ludziom? Ja tego nie rozumiem i nie chcę tego rozumieć, przecież życie jest po to, żeby dawać jak najwięcej innym ludziom"




"Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz. To powietrze Cię zabija"



"Otwarty świat, rany zamknięte. Świat zamknięty, rany otwarte." 






"Żyję cicho krwawiąc, krwawię cicho żyjąc"




"Ze mną się kurwa jest! Mnie się pilnuje i ze mną ma się kurwa być!



"Może i wyglądam spokojnie, ale w głowie zabijałam już tysiące razy" 



"Życie to nie gra, nie daj się wylogować" 

2 komentarze:

PANMALOFEL pisze...

tez uwielbiam ten film ;)
obserwuje ;)
swietny blog ;)
w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

Anonimowy pisze...

Aaaah.! Też przepadam za tym filmem.:D
Masz świetny blog., i boskie opisy.;D Kradnee kilka.;p
www.kooochanieee.pinger.pl - zajrzyj.;D:*